|
Routledge International Handbook of Visual-motor skills, Handwriting, and Spelling: Theory, Research, and Practice
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
Vorankündigung |
Veröffentlichung: |
ANGEKÜNDIGT (März 2025)
|
Genre: |
Psychologie / Pädagogik |
ISBN: |
9781032255767 |
EAN-Code:
|
9781032255767 |
Verlag: |
Taylor and Francis |
Einband: |
Kartoniert |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 246 mm / B 174 mm / D |
Seiten: |
476 |
Illustration: |
Farb., s/w. Abb. |
Bewertung: |
Keine Bewertung vor Veröffentlichung möglich.
|
Inhalt: |
This volume explores the potentially controversial field of early literacy education. It aims to offer scholars and practitioners an analysis of how and why handwriting skills benefit early literacy learning, especially spelling acquisition, and how this can enrich experiences for children and educators. |
|