|
Designing Service Excellence: People and Technology
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig |
Veröffentlichung: |
März 2021
|
Genre: |
Wirtschaft / Recht |
ISBN: |
9780367783747 |
EAN-Code:
|
9780367783747 |
Verlag: |
CRC Press |
Einband: |
Kartoniert |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 231 mm / B 156 mm / D 20 mm |
Gewicht: |
306 gr |
Seiten: |
194 |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
The moment of truth-that instant when consumers experience and judge service quality-often decides business success. This research-driven book provides practical information on the design, management, and organization of many different types of service industries, such as hotels, restaurants, banks and financial institutions, retail, and public |
|