Sortierung ändern: Popularität Titel Veröffentlichung Preis
|
|
I Want That!: How We All Became Shoppers
|
Soziologie |
20.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Thomas Hine / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Capitalism, Socialism, and Democracy: Third Edition
|
Geschichte / Politik / Kultur |
25.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Joseph A. Schumpeter / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Binge Times: Inside Hollywood's Furious Billion-Dollar Battle to Take Down Netflix
|
Wirtschaft / Recht |
36.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Dade Hayes / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Four Seconds: All the Time You Need to Replace Counter-Productive Habits with Ones That Really Work
|
Ratgeber |
22.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Peter Bregman / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Launch It!: How to Turn Good Ideas Into Great Products That Sell
|
Wirtschaft / Recht |
19.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Molly Miller-Davidson / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
The 22 Immutable Laws of Branding: How to Build a Product or Service into a World-Class Brand
|
Wirtschaft / Recht |
23.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Al Ries / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Guerrilla Marketing, 4th edition: Easy and Inexpensive Strategies for Making Big Profits from Your SmallBusiness
|
Wirtschaft / Recht |
21.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jay Conrad Levinson / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Arriving Today: From Factory to Front Door -- Why Everything Has Changed About How and What We Buy
|
Wirtschaft / Recht |
40.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Christopher Mims / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Can Capitalism Survive?: Creative Destruction and the Future of the Global Economy
|
Wirtschaft / Recht |
23.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Joseph A Schumpeter / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
The Upside of Irrationality CD: The Unexpected Benefits of Defying Logic at Work and at Home
|
Wirtschaft / Recht |
44.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Dan Ariely / Einband: Compact Disc (Audio-CD) |
|
|
|
|
|
How to Win Friends and Influence People
|
|
17.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Dale Carnegie / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
The Paradox of Choice: Why More Is Less, Revised Edition
|
Psychologie / Pädagogik |
22.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Barry Schwartz / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Influence, New and Expanded: The Psychology of Persuasion
|
Ratgeber |
23.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Robert B. Cialdini / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Woo, Wow, and Win: Service Design, Strategy, and the Art of Customer Delight
|
Wirtschaft / Recht |
38.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Thomas A. Stewart / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Alchemy: The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life
|
Wirtschaft / Recht |
23.90 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Rory Sutherland / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
The Predictably Irrational CD: The Hidden Forces That Shape Our Decisions
|
Wirtschaft / Recht |
44.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Dan Ariely / Einband: Compact Disc (Audio-CD) |
|
|
|
|
|
Predictably Irrational, Revised: The Hidden Forces That Shape Our Decisions
|
Wirtschaft / Recht |
11.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Dan Ariely / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
The Overspent American: Why We Want What We Don't Need
|
Soziologie |
17.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Juliet B. Schor / Einband: Kartoniert |
|
|
|
|
|
Empire of Things: How We Became a World of Consumers, from the Fifteenth Century to the Twenty-First
|
Geschichte / Politik / Kultur |
52.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Frank Trentmann / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Aesthetic Intelligence: How to Boost It and Use It in Business and Beyond
|
Wirtschaft / Recht |
36.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Pauline Brown / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Accountable: The Rise of Citizen Capitalism
|
Wirtschaft / Recht |
38.50 |
|
Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Michael O'Leary / Einband: Gebunden |
|
|
|
|
|
Alchemy: The Dark Art and Curious Science of Creating Magic in Brands, Business, and Life
|
Wirtschaft / Recht |
33.90 |
|
Buch |
ANGEKÜNDIGT Sprache:
Englisch / Autor: Rory Sutherland / Einband: Gebunden |
|
|
|
| / 2 |