SFr. 23.90
€ 25.81


bestellen

Artikel-Nr. 9738309


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Sebastian Plappert
  • The influence of advertisers on editorial content: A Case Study 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 2 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   i.d.R. innert 7-14 Tagen versandfertig
    Veröffentlichung:  Juli 2010  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
    ISBN:  9783640670482 
    EAN-Code: 
    9783640670482 
    Verlag:  Grin Verlag 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 210 mm / B 148 mm / D 2 mm 
    Gewicht:  45 gr 
    Seiten:  20 
    Zus. Info:  Booklet 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Seminar paper from the year 2007 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, Social Media, grade: Distinction, Macquarie University, course: ICOM 891 Communication Research Methodologies, language: English, abstract: There are cases when commercial pressure on editors becomes very obvious; especially when it fails to succeed and becomes publicly known. This could either be because the advertiser not only threatens to, but actually does withdraw its advertising from a newspaper as reaction to unwanted content, or because information about business agreements between client and newspaper leaks out to the public. Both incidents of exercising influence on editors were observable at the Los Angeles Times, a daily newspaper in South California, USA. In contrast to quantitative surveys, this research will illustrate the influence of commercial pressure on newspapers, using the L.A. Times as a particular case study.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024