|
TV-Hero(in)es of Boys and Girls: Reception Studies of Favorite Characters
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
i.d.R. innert 14-24 Tagen versandfertig |
Veröffentlichung: |
Mai 2014
|
Genre: |
Wirtschaft / Recht |
ISBN: |
9783631647097 |
EAN-Code:
|
9783631647097 |
Verlag: |
Peter Lang |
Einband: |
Gebunden |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 216 mm / B 153 mm / D 30 mm |
Gewicht: |
723 gr |
Seiten: |
476 |
Zus. Info: |
HC runder Rücken kaschiert |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
Out of all the media that today¿s children encounter, what makes a particular TV character a child¿s favorite? Based on 80 case studies, in-depth fan studies and standardized surveys with over 5,000 children between the ages six and twelve in Germany, this book elucidates how girls and boys use TV characters in their everyday lives and their identity work. |
|