|
Relationships and Networks in International Markets
|
(Buch) |
Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!
Lieferstatus: |
i.d.R. innert 7-14 Tagen versandfertig |
Veröffentlichung: |
März 1998
|
Genre: |
Wirtschaft / Recht |
ISBN: |
9780080430638 |
EAN-Code:
|
9780080430638 |
Verlag: |
Pergamon Press |
Einband: |
Gebunden |
Sprache: |
English
|
Dimensionen: |
H 240 mm / B 161 mm / D 30 mm |
Gewicht: |
883 gr |
Seiten: |
480 |
Zus. Info: |
HC gerader Rücken kaschiert |
Bewertung: |
Titel bewerten / Meinung schreiben
|
Inhalt: |
Relationship marketing has become one of the dominant approaches in the USA, Canada, Australia and New Zealand. This book presents the developments in international industrial and service marketing research, from a relationship and network perspective. It also examines different concepts, uses different methods and arrives at different outcomes. |
|