SFr. 41.90
€ 45.25
BTC 0.0008
LTC 0.848
ETH 0.0208


bestellen

Artikel-Nr. 29750574


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • KOTLER PHILIP
  • Kartajaya Hermawan
  • Setiawan Iwan
  • Marketing 5.0: Technology for Humanity 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  April 2021  
    Genre:  Wirtschaft / Recht 
     
    Allg. Marketing / Business & management / Introductory Marketing / Marketing / Marketing & Sales / Marketing u. Vertrieb / Wirtschaft u. Management
    ISBN:  9781119668510 
    EAN-Code: 
    9781119668510 
    Verlag:  Wiley 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 231 mm / B 160 mm / D 28 mm 
    Gewicht:  408 gr 
    Seiten:  224 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Rediscover the fundamentals of marketing from the best in the business In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the "Four P's of Marketing," Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers' needs and make a difference in the world. In a new age when marketers are struggling with the digital transformation of business and the changing behavior of customers, this book provides marketers with a way to integrate technological and business model evolution with the dramatic shifts in consumer behavior that have happened in the last decade. Following the pattern presented in his bestselling Marketing X.0 series, Philip Kotler covers the crucial topics necessary to understand modern marketing, including: * Artificial Intelligence for marketing automation * Agile marketing * "Segments of one" marketing * Contextual technology * Facial recognition and voice tech for marketing * The future of Customer Experience (CX) * Transmedia storytelling * The "Whatever-Whenever-Wherever" service delivery * "Everything-As-A-Service" business model * Internet of Things and blockchain for marketing * Virtual and augmented reality marketing * Corporate activism Perfect for traditional and digital marketers, as well as students and teachers of marketing and business, Marketing 5.0 reinvigorates the field of marketing with actionable recommendations and unique insights.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024