SFr. 147.00
€ 158.76
BTC 0.0027
LTC 2.762
ETH 0.0674


bestellen

Artikel-Nr. 2164517


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:



Autor(en): 
  • Max K. Agoston
  • Computer Graphics and Geometric Modelling: Implementation & Algorithms 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  Februar 2005  
    Genre:  Schulbücher 
     
    Algebraic Geometry / Analytic geometry / Analytic topology / B / Complex manifolds / Computer Graphics / Computer Imaging, Vision, Pattern Recognition and Graphics / computer science / Computer science—Mathematics / Computer simulation / Computer Vision / Graphics programming / Manifolds (Mathematics) / Manifolds and Cell Complexes / Manifolds and Cell Complexes (incl. Diff.Topology) / Maths for computer scientists / Optical data processing / Simulation and Modeling / Symbolic and Algebraic Manipulation
    ISBN:  9781852338183 
    EAN-Code: 
    9781852338183 
    Verlag:  Springer Nature EN 
    Einband:  Gebunden  
    Sprache:  English  
    Dimensionen:  H 254 mm / B 178 mm / D 55 mm 
    Gewicht:  1920 gr 
    Seiten:  908 
    Illustration:  XX, 908 p. 452 illus., schwarz-weiss Illustrationen 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Possibly the most comprehensive overview of computer graphics as seen in the context of geometric modelling, this two volume work covers implementation and theory in a thorough and systematic fashion. Computer Graphics and Geometric Modelling: Implementation and Algorithms, covers the computer graphics part of the field of geometric modelling and includes all the standard computer graphics topics. The first part deals with basic concepts and algorithms and the main steps involved in displaying photorealistic images on a computer. The second part covers curves and surfaces and a number of more advanced geometric modelling topics including intersection algorithms, distance algorithms, polygonizing curves and surfaces, trimmed surfaces, implicit curves and surfaces, offset curves and surfaces, curvature, geodesics, blending etc. The third part touches on some aspects of computational geometry and a few special topics such as interval analysis and finite element methods. The volume includes two companion programs.
      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024
    Jetzt auch mit BitCoin bestellen!