SFr. 169.00
€ 182.52
BTC 0.0033
LTC 3.304
ETH 0.0813


bestellen

Artikel-Nr. 14667289


Diesen Artikel in meine
Wunschliste
Diesen Artikel
weiterempfehlen
Diesen Preis
beobachten

Weitersagen:


Herausgeber: 
  • Arthur B. Powell
  • Carolyn A. Maher
  • Elizabeth B. Uptegrove
  • Combinatorics and Reasoning: Representing, Justifying and Building Isomorphisms 
     

    (Buch)
    Dieser Artikel gilt, aufgrund seiner Grösse, beim Versand als 3 Artikel!


    Übersicht

    Auf mobile öffnen
     
    Lieferstatus:   Auf Bestellung (Lieferzeit unbekannt)
    Veröffentlichung:  Februar 2013  
    Genre:  Psychologie / Pädagogik 
     
    B / Combinatorics / Combinatorics & graph theory / Discrete Mathematics / Education / Mathematics / Mathematics Education / Mathematics—Study and teaching
    ISBN:  9789400734951 
    EAN-Code: 
    9789400734951 
    Verlag:  Springer Nature EN 
    Einband:  Kartoniert  
    Sprache:  English  
    Serie:  #47 - Mathematics Education Library  
    Dimensionen:  H 235 mm / B 155 mm / D  
    Gewicht:  379 gr 
    Seiten:  226 
    Illustration:  XVIII, 226 p. 
    Zus. Info:  Previously published in hardcover 
    Bewertung: Titel bewerten / Meinung schreiben
    Inhalt:
    Combinatorics and Reasoning: Representing, Justifying and Building Isomorphisms is based on the accomplishments of a cohort group of learners from first grade through high school and beyond, concentrating on their work on a set of combinatorics tasks. By studying these students, the Editors gain insight into the foundations of proof building, the tools and environments necessary to make connections, activities to extend and generalize combinatoric learning, and even explore implications of this learning on the undergraduate level. This volume underscores the power of attending to basic ideas in building arguments; it shows the importance of providing opportunities for the co-construction of knowledge by groups of learners; and it demonstrates the value of careful construction of appropriate tasks. Moreover, it documents how reasoning that takes the form of proof evolves with young children and discusses the conditions for supporting student reasoning.

      



    Wird aktuell angeschaut...
     

    Zurück zur letzten Ansicht


    AGB | Datenschutzerklärung | Mein Konto | Impressum | Partnerprogramm
    Newsletter | 1Advd.ch RSS News-Feed Newsfeed | 1Advd.ch Facebook-Page Facebook | 1Advd.ch Twitter-Page Twitter
    Forbidden Planet AG © 1999-2024
    Alle Angaben ohne Gewähr
     
    SUCHEN

     
     Kategorien
    Im Sortiment stöbern
    Genres
    Hörbücher
    Aktionen
     Infos
    Mein Konto
    Warenkorb
    Meine Wunschliste
     Kundenservice
    Recherchedienst
    Fragen / AGB / Kontakt
    Partnerprogramm
    Impressum
    © by Forbidden Planet AG 1999-2024