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Like!: Wie man mit Social Media Geld verdient und sich ein Online-Imperium aufbaut
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Wirtschaft / Recht |
28.90 |
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Buch |
Sprache:
Deutsch / Autor: Samer Mohamad / Einband: Kartoniert |
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Copywrong to Copywriter: a practical guide to copywriting for small businesses, small organisations, sole traders, and lone rangers
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Schulbücher |
18.50 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Tait Ischia / Einband: Kartoniert |
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Light your Fire!: Personal Branding for Movers, Startups and Visionaries
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Wirtschaft / Recht |
46.50 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Tilo Bonow / Einband: Kartoniert |
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Magical Worlds of The Wizard of Ads: Tools and Techniques for Profitable Persuasion
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Wirtschaft / Recht |
23.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Roy H. Williams / Einband: Kartoniert |
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1000 Social Media Marketing Secrets: Viral Advertising and Personal Brand Secrets to Grow Your Business with YouTube, Facebook, Instagram - Become an
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Wirtschaft / Recht |
27.50 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Gary K. Clark / Einband: Kartoniert |
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For the Culture: The Power Behind the World's Most Successful Brands, From Apple to Beyoncé
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Soziologie |
30.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Marcus Collins / Einband: Kartoniert |
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Social Media Marketing: Build Your Online Business, Brand and Influence In 2019 By Marketing And Advertising on Instagram, Facebook, YouTube, Twitter
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Wirtschaft / Recht |
20.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Max Plitt / Einband: Kartoniert |
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MacMillan Dictionary of Marketing and Advertising
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Wirtschaft / Recht |
28.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Kartoniert |
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Social Media Strategy: Marketing, Advertising, and Public Relations in the Consumer Revolution
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Wirtschaft / Recht |
93.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Keith A. Quesenberry / Einband: Kartoniert |
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The Adweek Copywriting Handbook: The Ultimate Guide to Writing Powerful Advertising and Marketing Copy from One of America's Top Copywriters
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Wirtschaft / Recht |
36.50 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Joseph Sugarman / Einband: Kartoniert |
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Ökonomie der Werbung: Grundlagen – Wirkungsweise – Geschäftsmodelle
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Wirtschaft / Recht |
47.50 |
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Buch |
Sprache:
Deutsch / Autor: Ralf Nöcker / Einband: Kartoniert |
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Instagram Marketing and Advertising for Small Business Owners in 2019: The 5 Step Insta-Profit Formula to Create a Winning Social Media Strategy, Grow
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EDV / Informatik |
27.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Mark Warner / Einband: Gebunden |
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Digital Advertising and Marketing Communication
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Wirtschaft / Recht |
178.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Einband: Gebunden |
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Ogilvy on Advertising in the Digital Age
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Geschichte / Politik / Kultur |
51.50 |
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Buch |
ANGEKÜNDIGT Sprache:
Englisch / Autor: Miles Young / Einband: Gebunden |
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Marketing Identities Through Language: English and Global Imagery in French Advertising
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Wirtschaft / Recht |
169.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: E. Martin / Einband: Kartoniert |
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The Practice
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Wirtschaft / Recht |
26.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Seth Godin / Einband: Kartoniert |
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Affiliate Millions: Make a Fortune using Search Marketing on Google and Beyond
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Wirtschaft / Recht |
28.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Greg Holden / Einband: Gebunden |
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Copywriting Third Edition: Successful writing for design, advertising and marketing
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Ratgeber |
37.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Mark Shaw / Einband: Kartoniert |
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The Contagious Commandments: Ten Steps to Bravery
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Wirtschaft / Recht |
41.90 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Paul Kemp-Robertson / Einband: Kartoniert |
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Integrated Marketing Communication: Advertising and Promotion in a Digital World
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Wirtschaft / Recht |
316.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Jerome M. Juska / Einband: Gebunden |
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Alcohol Advertising and Young People's Drinking: Representation, Reception and Regulation
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Wirtschaft / Recht |
76.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: A. Hansen / Einband: Gebunden |
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Advertising, Promotion, and Other Aspects of Integrated Marketing Communications
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Wirtschaft / Recht |
106.00 |
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Buch |
Sprache:
Englisch / Autor: Terence Shimp / Einband: Kartoniert |
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